14 Aralık 2011 Çarşamba

ŞARKI ÖĞRETİMİ

ETKİNLİK:Şarkı öğretimi
OKUL:Pembe-Mavi çocuk yuvası
YAŞ GRUBU:5-6
ŞARKININ ADI:Kardan Adam yapalım
SÜRE:20 dakika
YÖNTEM:Tümdengelim Yöntemi
ORTAM:Sınıf
BU ŞARKI ÖĞRETİMİNİ NASIL UYGULADIM?
1-Parmak oyunu yaptım (küçük bir kız ve erkek bebek)
2-Şarkımı 5 kez tekrarlayarak onların öğrenmelerini sağladım.
ŞARKIM;
Haydi gelin çocuklar kardan adam yapalım)X2
Burnuna havuç,gözüne kömür,başına şapka takalım.)X2
Birde atkı bulalım,boynuna şöyle saralım)X2
Burnuna havuç,gözüne kömür,başına şapka takalım.)X2
İşte bu kardan adam ne de güzel bakıyor.)X2
Burnuna havuç,gözüne kömür,başına şapka takıyor.)X2
3-Tekerleme(Kedicik)
TEKERLEMEM;
Mini mini kedicik
Ağzı  burnu ufacık
Havaya attım hoppacık 
Yemek verdim yemedi
Süt verdim içmedi
Ninemin yünlerini
Atlayıp kapıverdi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder