9 Aralık 2011 Cuma

RİTM ALETİM-KELEBEK MARAKAS

Bu benim marakasım.Marakasım için oynar gözler,3 renk(mor,kahverengi,sarı) keçe,renkli ip,plastik sert bardak kullandım.

Marakasıma  ilk önce iki sert plastik bardağı birbirine siyah kablo bandıyla birleştirerek başladım.

Daha sonra mor keçeyi yapıştırdığım bardakların üstüne tutkal ile sararak yapıştırdım.Sonra sırasıyla sarı renk keçeden eteğini ve şapkasını yaptım ve sağlamlığı için diktim.Şapkanın üstüne bir aksesuar olarak toka yaptım ve onu da diktim.En son olarak kelebeğin kanatlarını sarıdan yaptım ve üstüne mordan küçük yuvarlaklar keserek yapıştırdım.

Marakasıma kırmızı kumaştan ağız,hazır aldığım oynar gözlerden yapıştırdım.En son olarak alt tarafını sağlamlaştırdım ve kelebek modeline benzeyen marakasımı tamamladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder